tisdag 6 november 2007

Publicerad

Japp, då har man blivit publicerad idag då :) Tidningen som jag blev intervjuad i, Föräldrar och Barn, Gravid, kom ut idag. Usch, inga bra bilder precis!! Men de fick med min story bra. Ganska kul ändå att bläddra upp en gravid tidning som jag gjort så många ggr, och se mitt ansikte där. De placerade t o m ut det på första uppslaget! Gah!

De valde en av de bilderna som var mindre bra, då jag döljer en bit av ansiktet med min PMS-skala..en grotesk hand i fokus! Usch. Sen är man ju lite skadad oxå, då man jobbar med sånt. Varför har de inte fixat till bilderna på ett shysst sätt, mer kontarst och skärpa...kläderna ser mest svarta ut...och ansiktet likblekt! Ja ja, men är ju inte med för att man är modell precis, bara för att berätta min historia :)


Var en sväng till BM idag oxå. Allt såg fint ut. Huvudet fortfarande ruckbart..hmm.. Hjärtslag 144 slag /min. (Börjar tror det är en tjej..) Magen följer kurvan, blodvärde och blodsocker super! Så nu ska jag äntligen strunta i mina hjärntabletter!! De gör min mage helt koko. Har haft höga fina värden redan från start, så jag har tagit varannan dag. Men nu är det slut med det! Någon som vill ha mina kartor jag har kvar på Niferexen?! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!
Nu har jag köpt tidningen Gravid! Jättefina bilder m pantonefjädern o ett glatt leende! Superbra!
Tänk att man har en dotter som är "känd ifrån tidningen...":))
Hade man ingen aning om´....
Många gissningar på när och vad, må jag säga... Nu gäller det för bebben att hitta ut o visa upp sig:)
P&K Mam