söndag 25 november 2007

Lantensfas?

Natten har gått och det har lugnat ner sig lite. Somnade vid 2 och sammandragningarna kom mer oregelbundet. Jag kunde sova mellan dem. Låg och klockade på min mobil.. Vaknade vid 6.40, molande värk, fixa alvedon och värma vetekudde. Några sammndragningar, sedan somna om.

Nu ska vi få i oss lite frukost. Molande värken är kvar men inga sammandragningar just nu. Har fortsatt blöda lite. Kan nog säga att jag är i Latensfasen. Frågan är hur lång den blir?! Vi får ta dagen och se vad som händer. Hoppas verkligen inte detta är ett "falskt alarm"!

Jag som trodde att jag skulle ha värsta spörten när det väl satte igång..

5 kommentarer:

Unknown sa...

Spännande, spännande!!!

Jag håller tummarna för att ni har bebis snart! :-D

Anonym sa...

Oj Oj, nu är det nog nära. Var på fest igår och då var det en kille som gick på helspänn varje gång det ringde. Hans tjej var beräknad till nästa vecka... Hoppas bebisen kommer snart, väntar med spänning. Tänker på dig!
Kram Therese

Anonym sa...

Ihh, snart Linn, snart är den lille hos er!!! Underbart! Kram Sara (L)

Anonym sa...

....ååå vad spännande!!! Nu vid detta klockslag vet man inte om ni är på G eller...???
Jag/vi väntar m spänning o måste erkänna att nervositeten kommer smygande o att allt går bra!!
Lycka Till!!!
kram
mam o pap

Anonym sa...

Tänker på er så mycket hoppas att den lille vill komma till er snart.
Hoppas ni snart ringer och säger att vi blivit farmor och farfar.
Kram till er båda och LYCKA TILL.

Synnöve och Anders