onsdag 7 november 2007

Lite gnäll..

Ibland känns magen STOR! Det trycker överallt, bebisen får inte plats.. Det är jobbigt, känns som om man inte får luft! Är det så här det ska vara? Så man ska längta efter att föda.. Fast det gör jag inte heller just nu..för jag är så dyngslut! Trött, trött, trött. Och inte sover man bra heller. Hur ska man orka en förlossning utan sömn?

Jag ska försöka varva ner..andas..inte tänka... Men hur lätt är det?

Ska ta och lägga mig nu, läsa Stieg Larsson sista del..och hoppas att jag inte ligger vaken i natt oxå i timmar.. Orkar inte!

God natt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen dina tankar just nu. Jag har BF på fredag och är bara sååå trött. Hur sjutton ska man orka klämma ut bebis?!? Men på nbåt sätt ska det väl gå. Spännande att följa dig och lilla plupp :-)

Anonym sa...

Hej Linn!
Jag har tittat in på din blogg lite då och då de senaste månaderna och vi vill bara önska er ett stort lycka till, när det nu än blir dags att välkomna ert barn. Vi ligger en aning efter... ska på första ultraljudet imorgon och vi är jättenervösa men samtidigt förväntansfulla. Hälsa Jocke så mycket från oss.
Kram från Karin och Nicklas

Lite smått å gott sa...

hej Karin!
Jag hörde av syrran att ni skulle ha i april?! (eller var det det?) Jätte kul! Grattis! Det kommer nog gå jättebra. Fått någon liten putmage än då? Jga minns hur stor jag tyckte jag var under juli, runt v22...ha ha, när jag tittar på korten idag så ser jag mest tjock ut :) Vi var oxå spända över ultraljudet, men det är så häftigt! Lycka till! Kram