torsdag 22 november 2007

En lite bättre dag..

Idag känns det inte riktigt lika tungt. Trött som en alika dock, men huvudet upp och fötterna ner. Hade en del molande värk och sammandragningar i morse, men det har lugnat ner sig. Sammandragningarna håller i sig då och då, men det känns absolut inte som en förlossning är på g. (suck)

Nu har jag precis satt mig för att kolla upp ett recept på nätet. Jag är sugen på att göra en mjuk pepparkaka, lyssna på julmusik och dricka glögg :) Jag vet att det är lite tidigt, smygsmaka på julen redan nu...men vaddå, vem vet hur mycket mys jag/vi hinner med sedan när plupp kommit till världen?! Och det är faktiskt bara dryga 4 v kvar till jul. Gah! Ofattbart.

Sedan ska jag fålla en gardin som jag sydde till vår förra lgh. Den är för bred för vårt sovrumsfönster. Tänkte at det blir lite ombonat där inne för bebben oxå.. Längtar efter att få hänga upp julstjärnor och utebelsyning i tallriset på balkongen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gums.....
vad bra att de e lite bättre idag!!! tänker på dig såååå....de börjar bli jobbigt att gå o hålla i tummarna hela dagarna.....puss på er / Jenny

Anonym sa...

Hej tjejen!
Nu har jag gjort min läxa och gått in och kollat bloggen:. Men du vet, så känslig som jag är så rann det ju några tårar när jag såg din mammas inlägg. Du har folk som bryr dig om dig, var glad för det! Ni kommer garanterat ha engagerade mor och farföräldrar till eran lilla bebis.
Lycka till Linn, det kommer gå jättebra. Och jag håller med om att din mage ser jättefin ut. Jag har ju faktiskt egna bilder på den:)
Många kramar Therese