söndag 18 november 2007

Hmm..

Jag tror att kroppen luras.. Idag verkar det vara lugnt på värk-fronten. Har lite sammandragningar och så..men än så läng väldigt lugnt. Jag tror kroppen visar dessa symptom och förvärkar för att göra oss lite beredda på vad som komma skall. Vi var ju lite spända och nervösa igår. Sov lite oroligt i natt, men nu känner jag mig lugn.

Vi ska ta och äta lite nu och sedan åka bort till Babyland och hämta hem vår vagn. Det ser jag fram emot! Få prova min gamla åkpåse och se om den passar.. Vi ska även titta på ev en annan färg på inredningen i vagnen. De har börjat sälja såna löst nu. Sedan behöver vi ju en skötväska oxå.

Imorn är det måndag igen, Jocke sticker till jobbet och jag blir hemma och väntar.. Vi får se hur denna vecka blir, vem vet, kanske är vi tre nästa helg?!

2 kommentarer:

hanna sa...

Attans...efter sms-rapporten till brorsan blev jag sjukt nöjd igår. Kanske kanske var det så att Saidan inom mig verkligen hade rätt! Meeen, är det så att du fortfarande är hemma? :D

Lite smått å gott sa...

ha ha, ja du den 18e har gått och jag sitter fortfarande med magen i vädert. Så ingen bebbe än. Men symptomen fortsätter..så nog är det nåt på gång. :) Vi får se. Kanske prickar bebben in sin beräkanade dag.. Första ultraljudet beräknade de mig till den 21a, så det kanske är det som gäller..