söndag 25 november 2007

Inte än

Tack alla för era lyckönskningar!

Sitter hemma i soffan med en liten mugg glögg och en smörgås. Dagen har känts lång, men samtidigt gått fort. Har mest vilat. Värken har hållt i sig och kommit till och från..molande. Inte så mycket sammandragningar nu dock. Pratade med BM Anna-Karin, som jag var hos i fredags, supergo! Allt lät helt normalt och hon hoppades att det skulle sätta fart ikväll :)

Jocke ligger och sover, det är nog bra, för vem vet om man får en lång nattsömn idag. När man har en längre, trögstartad fas så här, så har jag hört att förlossningen kan gå fort och smidigt.. hoppas på det! :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så var det i alla fall för mig! När Isak skulle födas hade jag värkar var 15:e minut i drygt 24 timmar innan det till slut satte igång på allvar. Sedan var han ute på mindre än 4 timmar!

Jag hoppas (och tror) att det blir bebis under morgondagen!

LYCKA TILL!!!

hanna sa...

Håller tummarna för att det blir en liten plupp i natt! SPÄNNANDE!