torsdag 31 januari 2008

Snacka om en bra grej!

Det här med bärsjal.. man har ju hört en hel del om dem..men aldrig riktigt lagt vikten på hur bra de är. Vi köpte ju en babybjörn, som har funkat kanon. Så jag har lite lagt det där med bärsjal på hyllan, inte varit så intresserad. Men så har man ju fått en mammagrupp, och allt vad det innebär. En mängd tips och råd, så man nästan blir snurrig! Men det är super, då jag är rätt ensam om denna stora förändring i livet! (i min omkrets menar jag ju)

Så alla började prata om denna bärsjal igår, det visade sig att 5 av 7 hade såna. Tydligen har GRANIT börjat sälja såna, för en billigare peng än originalet. Och man blev ju så nyfiken på att testa.

Så idag hängde jag med hem till Maria i gruppen, för att testa en. Hon har nämligen flera. Helt underbar!! Fick låna med mig en hem över helgen, för att ha Isabel i när vi ska på fest på lördag. Vem vet, kanske går det t o m och dansa med henne i den?! :) Vilken kanon grej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rapportera hur det gick med bärsjal och dansen. Tänkte nog att den lill* ska få bo i en sån. Storebror vill ju att mamma ska leka :)

Hoppas det var kul på stora festen.

Kram Lisa S

Lite smått å gott sa...

nej, ska ni ha en till?! vad kul! Grattis! När då? Herregud, det är babyboom i tuna nu. Vad kul att Kalle ska bli storebror :)

Fick ju aldrig använda den på festen dock.. men här hemma har den funkat kanon!
kram!