lördag 5 januari 2008

Helg

Så skönt med lördag! Igår var en trött dag. Isabel höll mig vaken större delen av morgonen. Fick mig en liten blund mitt på dan dock (med Isabel sovandes på bröstet, vägrade att sova själv..) På kvällen var hon lugn och sov mycket. Skönt! Somnade fint på fällen när jag la ner henne. (brukar mest somna av att vi vaggar henne).

Idag fick jag sova ensam i nästan 2 tim, då pappa Jocke snällt gick upp med henne då hon började knorra vid 7.30. Sedan hann vi med att städa vår smutsiga lya, tvätta, duscha (båda 2) och få i oss lunch innan Jessica kom och hälsade på nytillskottet vid 15. Vi hade en mysig eftermiddag i soffan med en pigg och social Isabel. Berättade om förlossningen och massa annat. (jag håller på att få ner den i ett inlägg..).

Nu har vi ätit en en enkel men god middag, med ett halvt glas rödvin till (mmm mumma) och sötnosen sover lugnt i korgen. Vi försöker bestämma oss om det ska bli lite TP eller en film kanske.. Får se vad vi hinner innan hon vaknar..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina lilla gullefjun - momo saknar dig! Hon är så underbar den lilla damen ...Saknar er alla tre! Tänk vilken fin tjej ni skapat!
Se hennes blick på bilden - hon är allas vår lilla prinsessa!
Puss o Kram Momo

Anonym sa...

Vad fin hon är vår lilla Isabel.

Stor kram farmor