torsdag 14 augusti 2008

Tungt

Det är tungt här hemma. Måste få kräkas lite..

Jocke har slutat snusa.. och är arg, frustrerad och hyper känslig. Bläh!
Isabel är fortfarande snuvig och hängig.. mer gnällig och sover dåligt = trött mamma!
Vårt möte på banken visar att vi måste tänka om i att flytta.. det funkar inte med lånen som vi vill. Så nu undrar vi, vart ska vi bo??
Vår lgh måste rensas och fixas och mäklare måste ringas.. suck.
Mitt jobb ringer hela tiden och behöver min hjälp.. har gett 2 originalare semester samtidigt!

En mindre bra vecka det här.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hej låter inge vidare med jobbet flåsandes i ryggen + allt annat. Kan du inte säga ifrån på jobbet, du är ju mammaledig? Visste inte att ni hade flyttplaner, vill ni byta stadsdel eller bo större? om du vill berätta alltså. Vi har köpt lite större lgh i solna. Nära till stan, hagaparken, sjukhuset och vattnet( pampas marina) och billigare... Nu är veckan snart slut, hoppas ni får en jättebra helg och att Isabel mår bättre. Försök att hålla ut med mannen, jag har slutat röka för 6 år sedan så jag vet hur jobbigt det är och hur jobbig man blir.. KRAM

Lite smått å gott sa...

Jo asså jag sa att jag kunde hjälpa jobbet ett par timmar 2 månadagar denna månad..men så har de ringt massa ggr om annat denna vecka. Men jag sa att jag inte kunde hjälpa dem..dock ställer de massa grafiska frågor som jag måste hjälpa med..
Vi vill ju gärna bo kvar här i krokarna, trivs enormt bra! Men det verkar inte som vi har råd med den stl vi vill ha.. Funderar faktiskt lite på Solna, det är ju en shysst stadsdel. Vilken del i Solona bor ni? VI drar iväg i helgen och tar hjälp av farmor och farfar. Skönt. kram