onsdag 27 augusti 2008

9 månader

Vår lilla tjej blir 9 månader idag. Inte så lite längre. Men världens goaste.

Isabel..
Säger mamma, typ hela tiden..
Säger nam nam så fort det finns nåt ätbart i närheten :)
Kladdar massor när hon äter.
Är super klängig.
Kryper
Står själv små stunder.
Går om man håller i händerna.
Pussas mycket. Gärna med alla.
Är nyfiken, social och älskar människor, även barn.
Älskar att busa i vår säng.
Sover bäst i vagnen dgatid.
Sover bra på nätterna numer, välling runt 5 sen vakna 6-7 tiden.
Väger ca 8100 g och är ca 68 cm lång.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Stor Grattis KRAAAAM från mormor!!
puuuuuss!:))

Sara sa...

Grattis på 9 månadersdagen! Men OJ, 8100 kg låter lite mycket! ;-)

Lite smått å gott sa...

Tack tack å Isabels vägnar :) Och nej Sara, 8100 är inte mycket för 9 mån.. :) Du ska se de andra klumparna jag känner...vägde 10 kg 8 mån :)

Anonym sa...

Grattis Isabel vår lilla prinsessapå niomånadersdagen.

Stor kram från farmor

Sara sa...

Linn... jag menade inte att hon var stor, utan att du har skrivit 8100 KILO ;-)

Lite smått å gott sa...

ha ha ha ja just det... sorry. självklart menade jag 8100 g! :) kram

Anonym sa...

Hallå! Rolig kommentar om 8100 kg. Grattis Isabel i efterskott! Kul att kolla sidan, även fast jag inte gjort det sedan hon var i magen och hon precis hade pluppat.. ut. Isabel var verkligen jättegosig när jag träffade henne och dig senast. Urmysig! Hoppas ni får lägenheten såld. Kram Therese