fredag 29 augusti 2008

Fredag och sushi

Jag har precis kommit hem från min tur till Oxelösund. Lämnade Isabel hos farmor och farfar, och kommer inte få pussa på henne förrän söndag. :( Hon har inga svårigheter att säga hejdå till mamma. Hon älskar att vara hos dem. Det är mest jag som försöker sno åt mig ett par extra pussar. Jäkligt skönt faktiskt. Jobbigt vore om vi inte kunde lämna henne alls. Hon kryper efter farfars ben och leker glatt med farmor. Det här är nyttigt för oss, öva på att vara utan henne. Men det är lite tomt här hemma ändå.

Nu ser fram emot en lugn kväll med Jocke och bara få vara. Det lyste tända ljus i lgh och sushi'n står och väntar på oss. Mys. Hoppas även att få sova gott ett par nätter utan avbrott. Imorn är det upp på vinden och jobba!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni var hemme och vi i Ox, utan Isa o vi med Isa... Ni skulle ha sett hennes min när mormor o morfar gick in genom dörren... blicken vandrade från farmor/farfar till oss mormor/morfar... o sen kom armarna som sträckte sig mot mig, o nu var det mormor som gällde... en helkväll med Synnöve o Anders, Isa somnade runt 20.30 m ett avbrott vid 00.30 -förmodligen mardröm.. sen sov till 07.30, tror jag det var. Det var riktigt mysigt att vi fyra morföräldrar fick umgårs tillsammans med våran lilla tjej - såååå älskad o ompysslad av oss för att hon är det bästa som finns just nu:))
Kram o Godnatt från mormor efter kräftskiva m G&K...
Kram Mormor