lördag 9 augusti 2008

Tårar

Jag sitter hemma själv med lillan. Jocke har stuckit iväg och Isabel och jag ska ha en lugn kväll hemma. Ganska skönt ändå. (det är inte bara kul att J slutat snusa.. :) Satt här och funderade på vad man gör en lördag kväll kl 19. Inget att se på tv och Isa leker som bäst själv nu (!).

Tänkte jag skulle köra igenom min blogglista. Passa på när man får lite tid. Hann bara in på Flaskmammans blogg. Där tog det stopp. Ögonen tåras när jag läser om hennes lilla Ida. Ida har varit mycket sjuk sista året och haft ont i benen och slutat gå. De har väntat på svar tills i veckan, då de fick reda på att Ida har leukemi. Det är så hemskt! Usch känner mig darrig och ledsen. Vill bara gråta. Hur kan det vara så? En liten människa som knappt börjat sitt liv. Kan inte ens föreställa mig.. Alla mina tankar går till dem. Jag hoppas ni finner styrkan att ta er igenom detta!

1 kommentar:

Camilla sa...

Tack för dina fina kommentarer!