tisdag 19 februari 2008

Trött, trött, trött

Ledsen att jag inte skrivit på en vecka. Förra veckan var händelserik och dessutom har jag varit så trött att jag inte orkat nåt.

Mammagruppen på onsdagar är en hit iaf. Förra veckan var vi hemma hos Maria och Vidar på lunch. Sedan blev det en lång prommenad i solen! Lilla essingen runt, super häligt när solen steker! Jag tycker det är underbart att umgås med så många bebisar samtidigt. 8 st var vi förra veckan. Alla är unika. Alla har olika läten, ser olika ut, olika stora.. En bebis i varje hörn.

På onsdag ska vi hem till Lina och Alex på sopplunch. Trevligt!

I helgen var vi hemma i tuna. Kusin Linda fyllde 30 år. Men lördagen tillbringades även dem med en massa bebisar. Theres bjöd på inflyttningsfika och alla hennes vänner har fått barn 07 och 08. Det var en blanding av ålder från 10 månader till 3 veckor. Superkul! Kvällen tillbringades hos Elin och Fredrick. Mat och trevligt prat. Stupade dock kl 22. Då sa kroppen i från.

Idag har jag min första träningsvärk sedan typ april 07. Var på powerbaby igår på Worldclass i alvik. Isabel fick ligga på mattan brevid medan jag körde järnet! Så kul att få träna igen, vilken humörshöjare! Passade på att hälsa på jobbet när jag var där. Alla vill hälsa och känna på Isabel.

Idag kommer syrran och hälsar på. Funderar på att be henne gå ut och gå med pyret, så får jag sova lite :)

Inga kommentarer: