torsdag 28 februari 2008

Shopping

Me and I partyt hemma hos Hanna var supertrevligt. Isabelle och Hugo kom, han har blivit en stor kille! Och det var fullt med mammaor och bäbisar/barn. Även några gravidmagar. Jag är fortfarande så faschinerad av att umgås med så många som är i samma sits. Men jag trivs.

Partyt resulterade i 2 st plagg till Isabel. Giraffsparkdräkten med korta ben och armar och en zooklänning, röd med blå djur på. Det var väldigt svårt att välja stl, jag velade fram och tillbaka länge. Stl 62/68 har hon ju snart.. och jag vet inte när hon växer ur 68. 74/80 är ju för 1 åringar, och den såg väldigt stor ut.. Efter mycket om och men valde jag sparkdräkten i stl 74/80 och klänningen i 62/68.

Känner mig mycket nöjd med mina val, hoppas bara att stl funkar! Ser framför mig hur trollungen kryper runt i den fina sparkdräkten i sommarsolen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra val av kläder dom ser väldigt fina ut. Kram Maria

Petra sa...

Hej!
Kul att ses:-)

/petra & nike

Lite smått å gott sa...

Maria: tack :) jag hoppas de blir bra

Petra: ja det var kul att ses, träffa lilöa Nike.