måndag 4 februari 2008

30 årskalas

I lördags var vi på min systers 30 årsfest. Hela veckan hade jag planerat, pumpat ur, fryst in etc. Nu skulle jag få gå på fest!! Fick låna den där bra'iga bärsjalen av Maria och trodde jag skulle få gå runt med en bebis på magen.

Isabel somnade strax efter vi anlänt, lagom till middagen. Som vanligt är folk lite besvikna för de inte får umgås med henne... medan hennes mor och far är glada för den tid hon sover :). Sedan började dansen, DJ upp och på med musik. Isabel sov som en stock, genom dunka dunka. Vi hade säkert 15 pers som sprang och kollade vagnen med jämna m
ellanrum. Strax efter elva vaknade hon, superhungrig. Pappa var då med på noterna, ner i köket och värmde mjölken..

Vi drog hem strax efter tolv och hon somnade om i bilen och sov till halv sex. Jihoo!

Kvällen var kanon! Syrran hade bjudit en blandning av henns vänner, mina vänner och vår föräldrar och deras vänner. Lyxigt värre att jag fick dricka vin, medan Jocke höll sig till cola, för omväxlings skull. Han tyckte att det var dags för mig att få min del oxå.

Syster Sandra 30 åring..

Jag njuter av ett glas rött!

Åh så var det dansant värre!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, tjoho vad roligt vi hade!
Men söndag morgon kom en trött Linn med lilla Isabel flaska, blöja o napp - så tog mormor över och vi fick njuta över 1 timmes matning o mys inne hos oss, mormor o morfar. Att få sitta o mata o emellanåt släpper fröken taget o skiner med hela ansiktet - är det inte underbart så säg:))
Tack för den stunden samt hela helgen när vi fick rå om er!
Puss o kram Mor

Anonym sa...

Haha, tur att sanningen kommer fram om Dagen Efter. Den är ofta lite tröttare än Kvällen innan...

Linn: Prel bf är 12 augusti, tänkte satsa på 080808, får se hur det går:) Nu mår jag bättre så då känns det ju bara roligt. Ja, inte blir jag ensam hemmamamma i höst...

Kram Lisa S

Lite smått å gott sa...

Jätte kul Lisa!! stort grattis. Vore skoj att ses en dag när vi är hemma. Du jobbar nu va? Annars hade du gärna fått ta en trip till sthlm och hälsa på lilla Isa :) kram