fredag 8 februari 2008

Nu är det bokat!

Igår bokade jag St Eriska kapell för Isabels dop. Känns mycket bra, ett aprildop. Nu är det bara att kolla upp om vi kan fika här nere i lokalen, annars måste jag boka församlingshemmet. Jag tror det kommer bli bra, så himla gulligt och litet, det var ju det vi ville ha :)

Nu hoppas jag bara på att vi får en prelle som inte är allt för "gudig".. skulle vilja ha max 1 psalm och sedan en annan sång. Funderar på att sjunga själv på dopet.. hmm undra om det kan tyckas märkligt på sitt barns dop?! Har läst på lite och det verkar som fler föräldrar har sjungit på sina barns dop.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl jättefint om du kan sjunga själv på dopet!

Anonym sa...

Håller med föregående talare...
"barn är ett folk o de bor i ett främmaden land...."
The Rose! - "Jag ger dig min morgon" -
"Av längtan till dig..." www.youtube.com, gå in oå lyssna på Cajsa Stina:) den ÄR fin och ÄR till ens barn...
kram