lördag 2 juni 2007

Lördag

I natt har jag sovit 10 timmar. Gud så skönt! Jocke tycker nog jag var mindre kul igår kväll.. meningen att vi skulle se film, men somnade eftera talangjakten, si så där 21,30... Sov som en stock i soffan, tills Jocke väckte mig, dags att gå till sängs. Vaknade inte förrän 7,50 för att gå upp och kissa. Underbart! Idag skiner solen oxå, det är lördag och allt känns bra. (förutom att jag vaknar och känner mig rejält allergisk)

Drömde i natt oxå, självklart! Men inget läskigt, bara om min kompis Jessica som är i stan... Hoppas hon får en nice helg i sthlm! Ser fram emot att åka och hälsa på henne i Linköping nästa helg.

Ska gå och väcka min lilla sömnputte nu, dags att gå upp, jag är HUNGRIG. :) (har ju självklart tuggat i mig 3 mariekex:) Sen är det bara att packa väskan och dra till Ockle! Yes, here we come. Super skönt att solen skiner idag, ska bli gott med sill till lunch, sedan har vi köpt ett gäng svenska jordgubbar.

Tips.. jag vill gärna ha in tips på sidor/bloggar där man kan följa andra graviditeter, om ni vet några.

Ha en skön helg!

P.s har uppdaterat vikten nu där nere...suck redan börjar man spurta :(

4 kommentarer:

Cb sa...

Hej Linn!

Jag har skrivit ett inlägg i min blogg hur man kan få en personlig topp-banner.
Jag försökte hålla det så enkelt som möjligt så jag hoppas den kan vara till någon hjälp.
Är det något som är oklart är det bara att höra av sig igen :)

Hälsa Jockemannen och lilla plupp!
Kram
Bleckan

Camillas lockar sa...

Å, jag följer många gravidbloggar. En kul att läsa är Papa Much? som bloggar om sin och tjejens graviditet, lite pappaperspektiv liksom.

Anonym sa...

Hallå där!
Jaha o vart står viktspurten?? Sådär ja man måste skrolal ner...är det så bra tänkt?! ja jag vet ju inte har aldirg bloggat förut..:) Mamma är jag o ska bli mormor - alltid något! Roligt ska det bli!!! Har du varit inne o kollat - har jag:)) http://www.viforaldrar.se/gravid/graviditetskalender/?
Där kan du skriva in mer detaljerat o få lite mer svar när lilla Troccan skall titta ut - spännande???!!! Längtar tills vi ses!
Kramis från mormor

Anonym sa...

Om ca fem timmar landar du och lilla Plupp i Lkpg...ska bli så kul att ses och visa er Stan vid Stångån! Sol, picnic m jordgubbar, mycket snack och lite shopping förstås! :) Travel safe vännen så ses vi snart! Kram Jessica