fredag 29 juni 2007

Friday it is! Semester!!!!!

yes, idag går jag på ledighet i 4 veckor, känns underbart!!! Men lite stressigt dock, en hel del man ska hinna med innan kl 17 idag. Till skillnad från min man som sitter och segar på sitt jobb och inte har ett dyft att göra!

...så man kan ju fråga sig varför jag sitter här och skriver ett inlägg?! :) Knäpp som man är vill man ju bara uppdatera denna lilla blogg och tala om för er alla att min semester är här! Dessutom lovade jag ju att lägga in bilderna på bebben.

Inga kommentarer om vagnen, ingen som har något att tillföra? Positiv respons, eller negativ? Ingen som hört nåt eller känner en som äger en Teutonia??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har ingen koll alls på barnvagnar men såg ju nice ut. ;) Visst ska det bli sweet med semester, en halvtimme kvar nu!!!!!!! Yes!
Sååå roligt å se bäsen i magen. Ser att det kommer bli en riktigt sötis!
Hoppas vi ses nå i Hällby då... Ha en skön helg vännen!
KRAM

Anonym sa...

Hej Linn jag har hört att din mor pratat med flera som inte har så positiva erfarenheter utav vagnen som ni tittat på.
För smår hjul plus att den fastnar i snömodd o fryser när det är kallt så den är svår att rulla då. kanske vore läge att se sig om efter andra märken det är ju vinter när lillen kommer o kanske satsa på en ordentlig sittvagn när lillen kräver så. Ett litet tips som jag hörde av din kloka mor.
Stor kram svärmor.