tisdag 12 juni 2007

Suck

Har just pratat med doktorn... Min mage fungerar ej. Känner mig som en ballong oftast, masserara och masserar, inget händer. Igår hade jag så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Och jobbigast är ju att jobba på och försöka vara som vanligt. Det går inte.. Jag som just hade fått bukt på min lilla sjukdom (IBS) innan graviditeten.. Nu är den ännu värre!! Doktorn säger att det finns inget att göra, suck.. Motionera, dricka vätska, äta regelbundet, rätt mat etc. Allt det jag redan vet och fått höra i ett antal år.

Som tur är så känns det bättre i dag iaf. Peppar, peppar.. Ska gå och ta en kopp kaffe, hoppas inte magen brakar!

Tänkte jag skulle ta ett kort på lilla magen och lägga upp här. Numer putar den ju lite mer :)

Ha en skön tisdag! Imorn är det v 17!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis Linn till förlovningen o lilla Plupp! Vá kul! Ha det så gött! :) Kram Kirre (fisk)

Anonym sa...

Tur att det känn bättre i din mage idag. Inte roligt att ha sådär.

Var är kortet är ju nyfiken?

Kram svärmor

Lite smått å gott sa...

hej kirre! kul att du hittade hit. Jessica?

Kortet kommer...lugn lugn :)

kram