fredag 15 juni 2007

Yes fredag!


Äntligen är det fredag, detta har varit en lång vecka! Så trött så trött. Igår hade jag en usel dag, mådde inte särskilt bra på fm, jätte yr, illam
ående och tung i hela kroppen. Men som tur var piggnade jag till under dagen. Men det var massor att göra!! Och stressigt, var helt färdig när jag kom hem. Köpte med mig sushi, sedan lagade Jocke en hallonpaj...mmmm mumma, sen blev det film-time, Shooter, men fick tyvärr inte se slutet, då jag somnade som en stock strax efter 22. (som vanligt:)

Idag drar vi till Eskilstuna. Ska bli härligt, tar det lugnt ikväll och bor hos mor och far. Imorn är det klippning och sedan kalas för Theres 30 år på kvällen. Ska bli kul att se min familj lite, har inte umgåtts så mycket på sistone, och när jag fyllde var det fullt hus, så då hann man inte riktigt med att prata ordentligt.

Fler och fler har märkt magen på jobbet märker jag, jag tycker det är skönt. Drömde i går natt att vi fick en liten Lilly, men allt var overkligt som vanligt.. Minibebis.. konstig amning etc. Märkliga drömmar!

Har varit inne och kikat på vaggor, har bestämt mig för att jag vill ha en! Har ingen aning om hur länge en bebis får plats i en.. 6 mån? Sen behöver man köpa spjälsäng ändå.. Men jag tror verkligen att bebisar sover bra i vaggor, sen är det en smart lösning när man bor litet. Ska hänga den i taket på sidan av min huvudkudde. (måste bara kolla så taket håller för en)

Hoppas ni får en bra helg!
Det står mellan en sån här "husmusen" och...

..en sån här Leander vagga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Linn!
Blir lite full i skratt när jag hör att du drömmer om bebben! Själv drömde jag att "Birk" kom ut med världens Ullfrissa, glest mellan tänderna och världens trollnäsa ha-ha... konstigt hur man kan få till det!

Ha det bra alla tre!
//Elin R.