måndag 18 juni 2007

Långbyxor

Är det någon som har ett tips på ett par snygga gravvo-jeans?! Vart jag kan finna ett par, för inte alltför stor peng.. Skulle vilja ha ett par ganska smala jeans, men med skön mudd för magen :).

Ska kolla på svarta byxor oxå, typ fin-byxor. Idag är det ca 14 grader, kallt och jag har inga långbyxor att använda, katastrof!

Sedan ska jag ut på stan coh leta bikini idag oxå, i fall värmen slår till i midsommar. ha ha ha Förra säsongens är alldeles för liten :). Tar gärna emot tips på vart jag kan finna snygga bikinisar oxå!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hittade ett par snygga på Exit (Mama-Licious) mkt skön mudd som inte klämde när magen blivit stooor. Tror du kommenterade dem när vi sågs nån gång förra sommaren. Lindex brukar också ha.

Stadium kan ha en och annan bikini, har jag hört *ler*

Kram Lisa

Lite smått å gott sa...

ok, tack för tips! Exit? vet inte riktigt vart det är..

Lindex har en del bra, men inga smala vad jag vet. Det blir nog en tur till stadium idag tror jag :)

Lisa, vad hade ni för liggvagn till Kalle? såg din karl med lill-killen i lördags, super go va han!

kram

Millo sa...

Sånna här är tydligen jätte poppis nu! :)

http://www.stellaris.se/webshop/maternity-breastfeeding-bolaspregnancy-chime-c-44_3.html?language=se

Camillas lockar sa...

Hmm, nej, jag hittade aldrig några snygga gravidbrallor. Avskydde de där med tyg över magen, satt liksom inte skönt. Inte för mig. Jag köpte mina vanliga jeans, fast två storlekar större. Använde ända fram till förlossningen, fast med översta knappen uppknäppt. Tilläggas ska också att jag bara har låga jeans (typ Replay) i vanliga fall :-)
Hoppas du får tips! Lycka till!

Anonym sa...

Hej Linn!
Såg Babyboom el. något liknande program på TV... där visade de någon slags resår som man kunde sätta dit i gylfen på sina vanliga brallor. Funkar ju om man har en tunika el liknande över!
Minns tyvärr inte var den kom ifrån, men i sthlm lär det väl finnas stort utbud på sånt!?

Ha det bra! //Elin

Yogamamma sa...

Mammornas second hand har grymma kläder! Bergsgatan, här i Stockholm.