fredag 15 juni 2007

Kissnödig..

hela tiden idag! :) Så här var det för ett par veckor sen oxå. Man vaknar upp och det känns som om bebisen har växt 2 kilo under natten! Det spänner i magen och den är STOR. Springer på toa hela tiden... små skvätter, den lille trycker på..

I går em och kväll så drog det i magen, i livmodern, som om den växer.. blev inte lugnt förrän jag skulle sova. Stickande känslan, som om nån står med kniv och hugger.. Det står ju överallt att det är vanligt, ligamenten som livmodern sitter fast i drar och stretar när den växer och förflyttar sig. Kändes även som om magen flyttat sig uppåt, närmre naveln. "Den" har ju legat så lågt hela tiden, lilla bollen :) men igår var jag putig mitt på, fast idag är ju putig överallt! ha ha

ja, en liten resumé ur min värld..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Linn det är en stor omställning för din kropp nu. Lilla "Pytting" kommer att vilja ha större o större plats. Jag minns hur det var det är som alla minnenpoppar upp när jag följer er resa. Jag längtar o samtidigt kan jag inte fatta att jag ska bli farmor!!!!! Det är en underbar känsla...Ha nu en trevlig helg vi ska ha det tillsammans med dina föräldrar. Kram kram

Lite smått å gott sa...

ja det är en jätte resa på alla sätt! ha det så trevligt med mor och far ikväll. vi ska grilla och mysa i Hällby, ska bli så skönt.

kram