tisdag 18 mars 2008

Sommarpresent

Isabel och jag drog iväg till Täby i förmiddags på en mammalunch. Anneli har några vänner som fått barn 07, bland annat en Iris, 2 veckor äldre än Isa. Vi blev ditbjudna på lite lunch och bubbel (prat). Jag var så trött idag så jag inte visste om jag orkade pallra mig iväg. Men vi hade det trevligt och fick god mat och kaka till kaffet.

Kändes som om det var bebisar överallt. Moa 11 månader, Lucas och Alex 10 mån, Iris 4 mån och så vår plutt. Dock var hon inte så trelvig plutt idag, inte igår heller för den delen. Vill inte sova längre på dagen, men pallar heller inte att vara vaken flera timmar i sträck. Vilket resluterar i en trött och väldigt gnällig tjej. Så efter 2,5 tim åkte vi hem, bomslut!


Lucas överlämnande en present till isabel, en blommig sommarklänning med tillhörande trosa och solhatt. He he ho
n kommer vara gudomligt söt i detta lilla set i sommarsolen! Längtar, längtar, sommar kom!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin klänning m liten byxa till...:) Längtar oxså till sommaren att få se vår lilla prinsessa i den!!
GALD PÅSK på er och ha en riktigt skön helg tillsammans ni, lilla familjen!
Hälsa Ox
P&K Mormor

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.