lördag 28 februari 2009

Ynklig

Nu har jag sjuknat om 2 gånger. Vad är det här för magsjukdom? När jag precis börjat må lite bättre i onsdags så avslutades kvällen med upprörd mage och spring på toa hela natten och halva torsdagen. Sen försökte jag repa mig igår, tog en rostad brödskiva med blåbärssoppa till frukost och lite ägglåda och 2 bitar sushi (utan wasabi och soya) med lite utspädd plain misosoppa till lunch. På kvällen var det d ags igen. Nu finns det inget kvar i min lilla mage.. jag känner mig väldigt svag idag. Känns som om hela jag har försvunnit.. När ska man bli frisk från detta? Blir väl inget jobb på måndag heller då. Suck!

Isabel mår iaf mycket bättre! Idag åt hon tom bra med mat. Dock är hon ganska gnällig än. Det är inte alltid så kul att bo på 45 kvm när alla är hemma tillsammans i en vecka så här :) Stackars Jocke, han får bara stå ut med alla sjuklingar och göra tappra försök att hålla hemmet någorlunda orörigt.

6 kommentarer:

elin sa...

Vilken fin bild!

Krya på er!

Lite smått å gott sa...

Tack :)

Anonym sa...

Tråkigt det där med magsjuka o att den inte vill ge sig. Men det gäller att ha "Is i magen":/ hålla diet o ta det försiktigt...så blir du bra. Övr fam få väl ta hand om dig, så du snart är på benen igen:)
Jätteskönt att Isa är bättre!!
Må så gott och sköt om dig gumman.
Idag har vi hjälpt Sandra flytta till Pether o hoppas att hon kommer att trivas där. Hon verkade jätteglad över det iaf:))

Kram mamma

Anonym sa...

Lillskrutta!!!

Kram farmor.

snakkies sa...

Vilken fin bild på Isa!! Hon ser så stor ut. Hoppas att ni kurerar er och mår bättre nu.

Kram!

Lite smått å gott sa...

Fam Bylund: Tack! Ja hon har vuxit till sig nu lite :) Nu mår vi mkt bättre tack! kram