måndag 2 februari 2009

Sviterna efter helgen

Idag är jag trött. Eller död kanske man ska säga. Det blir så när man far runt hela helgen och gör saker istället för att vila upp sig. Det har varit en bra helg, men man känner sviterna idag.

Min familj är hemma igen, efter att ha varit bort tors-sön i Oxelösund. Det känns härligt. Det är väldigt tom att vara hemma själv, när man är van att vara 3. Jag passade på och hade en mysig kväll med vännen J i fredags. Prommis, tapas och vin, sedan bastu på det! Ingen briljant idé precis.. På lördagen kändes det som jag hade bomull i huvudet :)

Det blev bröllopsmässan och sedan tåg mot Nyköping. Myskväll hemma hos svärföräldrarna och sedan upp och iväg till Eskilstuna igår, för att fira morbror som blir 60 år imorgon. Hemma i sthlm igen vid 17,30. Mycket trötta!

Jag ser redan fram emot nästa helg! En helg med lite mer vila :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hur var mässan, fick du med dig någon annan? Låter som en rolig men intensiv helg =). kram Sara

Lite smått å gott sa...

Den var bra! Det var skönt att gå själv faktiskt. Fick mycket inspiration.. hade brainstorming i Oxelösund på kvällen :) Hur mår du? kram

Anonym sa...

Så mysigt - J o du måste haft en helbra kväll:)
Tack för i söndags - kort men intensivt.
Kram mam

Anonym sa...

Men Men MEEEEn har lilla familjen varit i krokarna & INTE hälsat på???? Synd det hade varit trevligt,,, Kram på er

Lite smått å gott sa...

Fia: ja jag var ju bara där lör em till sön fm... så det hanns liksom inte med. Men gärna nästa gång!! kram