torsdag 12 februari 2009

Galet!

Den här veckan är just det, galen! Helt makalöst. 10 min efter att jag kommit till jobbet är pulsen i 180. Sitter nästan och svettas framför datorn. Trodde i morse att den här dagen skulle bli bättre, en aning lugnare, men icke. Kom hem 18.20. Hann inte ens allt jag skulle göra idag. Telefonen gick varm. Imorn ska vi ha möte på jobbet. Vår VD ska berätta om vårt namnbyte och allt som hör till. Jag har jobbat med vårt koncerntypsnitt och visitkort. Skulle fixa mailsignaturen tills jag gick hem.. men den får jag fortsätta med imorn.

Just nu njuter jag av tyst och lugn lgh. Isabel somnade på 2 röda och Jocke bytte av mig i dörren och försvann iväg till en kompis. JAg vill nästan inte ha på tv´n.. den står mest som sällskap nu med låg volym.

Inga kommentarer: