torsdag 5 februari 2009

Min tur nu?

Kom hem från en tripp runt i våra butiker där vi kollat skyltar, hangtags konkurrenscheck etc och mådde inte särsilt bra. Kände mig varm/svettig, ont i huvudet och ögonen sved.. Tog tempen och den visade 38 grader. Jag som aldrig har feber. Är det min tur nu att få influensan? Alla runt omkring en faller som käglor. Jag har haft en tung vecka, varit på skitdåligt humör, hängig, extra trött.. Klart det var nåt på g.

Just nu är det rekordfart på jobbet, många bollar i luften och det är skitkul! Väldigt stressande oxå så klart. Och inte mindre stressande nu när man bli sjuk. Suck! Idag började dessutom en ny tjej på marknad, Malin. Hon ska ta över efter Lotta som slutar nästa fre. En go tjej som verkar kunna mycket inom sitt. Ska bli kul att samarbeta med henne. Förhoppningsvis kanske vi kan ta nya tag och fräscha upp våra butiker lite! :) Jag håller på för fullt och skissar på nya förslag av annonser mm. Hoppas!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Ta hand om dig, den verkar inte vara att leka med i år , influensan alltså. Hoppas lilltjejen mår bättre, väldigt söt bild på henne nedan. Kram

Anonym sa...

Krya på dig Linn.

kram från Synnöve

Lite smått å gott sa...

Cam: Tack! Verkar inte vara influensan jag fått.. som tur är. Feberfri idag men hängig. kram

Svärmor: Tack :)kram

Anonym sa...

Morrn! Hoppas du är bättre idag(det är jag..:) Frostigt o fint ute(dock ingen sol) och nu väntar frukostbordet. Mums!
Kram mor