fredag 19 oktober 2007

5 dar kvar!

Idag är det inte kul att heta Linn. Jag känner mig som i en dimma. Sov dåligt inatt, magen är dum, och jag är helt dyngslut i hela kroppen! Jag försöker få saker gjorda.. räknar ner dagarna tills jag slutar jobba. 5 dar kvar, så underbart. Men frågan är hur jag ska palla 5 dagar till?! Min ersättare kommer in nästa vecka, så han får avlasta mig så mycket det går.

Nu är jag i v 36 redan! Det går undan. Vi får se när bebben vill komma ut. Fingrarna är svullna och fötter lika så. Benen väger tungt och det är svårt att gå. På måndag ska jag till BM och mäta magen igen, vi får se om den vuxit så hon blir nöjd :).

Känner att beisen ligger med huvudet ner och fick för mig häromdagen att det hade fixerat sig :) får se på mån! Kommer iaf att jobba lite kortare dagar nästa vecka, om hon nu inte skickar mig till läkare och sjukskriver mig bums!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara 4 dagar kvar nu... Sen så!
Är det inte underbart!!Hinna gå hemma o mysa o pyssla tills h*n kommer. Tiden har gått fort men ändå inte - för oss om inte är "i" det, utan bredvid o väntar o väntar...Gu´vad jag längtar.
Jag vill att bebben ska komma till mojmoj NU! (er oxå förstås)
- Men man får allt stilla sig. Den som väntar på nå´gott....
Puss på er hela familjen och ha en bra vecka!
(nedvarvningen på den har väl redan börjat eller hur...?!!)
Mam