onsdag 29 augusti 2007

Snacka om tur!

Kan inte låta bli att le när jag tänker på hur det skulle vara att ha en kräftskiva den här helgen.. i höstkylan som lagt sig! Burr! Måste ju säg att vi hade tur som fick sol och värme i lördags! Nu skulle inga koftor och plädar i världen räcka till för att hålla alla varma.

Jag tyckte att det var ok att det skulle bli svalare, så man kunde få börja använda långbyxor och en tröja... (har växt ur mina sommarkläder) men nu är det svinkallt! Har ingen jacka eller tröja som går runt magen...så efter en prommenad över tranebergsbron, fryser nog lilla plupp.. Jag vill ju inte redan behöva köpa en vinterjacka, i stl L typ, som jag ska ha till nov och sedan inget mer..


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du har rätt min tös - kylan kom såååå fort som bara den!
Vad hände??? Vill ha mer sooool!!! Min dagliga "bok" är att gå in o läsa om lilla fam i Kristineberg, för att hänga med - lite tråkigt är det dock att ni finns i en annan stad, men snart så...SES vi!
Man är så nyfiken så man kan spricka vad det ut komma skall????
Ang varma kläder så kan jag ta mig en titt på vinden....:)
P&K Mam

Lite smått å gott sa...

Tack mamma! jag skulle vilja att du kikade efter din gamla kappa... men det blir dalom i hlegen va?!
puss

Anonym sa...

..kan kolla snabbt till nästa helg, när vi ses:)) P&K