måndag 20 augusti 2007

Hungrig

Idag är jag hungrig konstant. Konstigt det där med att magen vänjer sig vid andra tider på helgerna...mina mellanmål räcker inte till!

Ytterligare en helg har passerat, en något kallare sådan. Är det redan höst?! Vi som ska ha kräftfest på taket nästa helg, nu får värmen allt komma tillbaka!!!


Vad kul att bilderna på magen var så uppskattade. Ja folk på jobbet frågar mer och mer...undrar när det är dags etc. Man går ju här och rultar runt med magen i vädret :)


Jag har varit så trött den här helgen! Otroligt, trodde jag var på väg att bli sjuk, känt mig
mosig.. Men nej, fortfarande frisk! Skönt. Dock fortfarande trött. Usch, det är nästan läskigt när man blir så svag och kroppen inte orkar med.. som om man bara måste lägga sig och vila.. Inte svullen i kroppen iaf, än så länge! Håll tummarna.

Vi fick iaf till en lite sväng på staden i lördags, fick nya mammaleggings och ett par grymt fina pyjamasbyxor! En god latte och kladdkaka till på Kaffe med mjölk. Men sedan fick Jocke så ont i sin fot...så jag var tvungen att "rulta" bort till bilen och hämta upp honom. Ha ha ha, ganska komiskt...en gravid som vankar och en halt man.
Vi är snygga vi!

Kvällen
blev trevlig då vi åkte förbi Sara och Anders en sväng, hälsade på lilla Molly. Jocke blev hennes favorit! Busade kvällen lång.


Vi drog till IKEA på söndagen. Där vi blev med bänkskiva. Prägel, svart stenmönstrad. Kommer bli toppen i vårt kök!

1 kommentar:

Anonym sa...

...så därja! Nu äntligen är den lilla(inte än) utbytt till "den verkliga"!!! Fiiiin o nu börjar den bli stooor:) Kanske en liten...en liten..,
liten..."rödhårig sprallig" tjej som gillar att busa:@ - hihihihi!
Jag skulle dock velat se er två i lördags, vankandes o haltandes...
Vill att det ska vara november nu!! Så mormor får sniffa o gosa med den mjuka lilla/e... Skynda er!
P&K Mormor, som läääängtar