fredag 2 januari 2009

Gott nytt år 2009!

Lite sliten och förkyld, men annars väldigt lycklig! Jag är hemma igen med min familj och det känns underbart! Isabel sover i sin säng och vi har precis myst i soffan till en film. Nu är vi färdiga med att flänga runt för ett tag. Under 2 veckors tid har vi bara spenderat några få dagar i sthlm. Jag ser fram emot den här helgen, bara få vara och umgås med min familj!

Nyåret firandes i tuna. Med underbara vänner! Killarna lagade underbar middag, vi sjöng Lips, spelade Guitar hero och dansade natten lång. Det är inte för inte som jag fortfarande är rejält sliten! :) Men kul hade vi! Isabel fick stanna hos farmor och farfar. Där hon myste tillsammans med farbror och Tara. Jocke och jag bodde i syrrans lgh - vår övernattningslägenhet hemma - där vi fick njuta av lite "egentid":)

Lite bilder från vår kväll.

Japp, amatör på guitarr hero, men kul var det!

Cheers Lisa!

Fick tag på färstmannens Isabelcigarr..

Happy new year!

What a party!

Snyggaste brudarna i stan!

2 kommentarer:

snakkies sa...

Hej hej!

Ser fjärran ut med varma jackor och halsduk :) Kul och läsa om hur ni har det. Med oss är allt fint, inväntar besök av mamma om ca 1 vecka. Ska bli skoj!

Kramkram!

Lite smått å gott sa...

hej!
JAg förstår det, det är väldigt kallt här hemma nu. Tyvärr kommer det inte mycket snö i sthlm, men det är soligt och krispigt ute. GAnska härligt tycker jag! :) FAst jag skulle inte ha något emot att gå i shorts heller ha ha.

Kul med besök. JAg ska gå in på er blogg och läsa lite.
ha det gott i värmen. kram!