onsdag 28 januari 2009

Så jäkla kul rent ut sagt!

Jag var och tränade på ett danspass idag. Hann inte med power yogan på lunchen.. så jag jobbade in den och gick på halv 5 passet. Skitkul!! Har inte dansat nu på 3-4 år tror jag, snacka om att jag saknat det! Otränad som jag är oxå.. hmm kordination vad är det?! Men efter ett tag som kom jag in i "svänget". Super kul pass! Synd att det är sån kass tid, blir nog svårt att gå.. Får testa danspasset på fredag lunch.

Känns så kul att äntligen ha kommit igång. När jag gick hemma med Isabel orkade jag inte ta tag i det. Komma iväg på kvällen efter att Jocke kommit hem. Jag var helt slut jämt. En helt annan trötthet än om mna jobbar. Otroligt ändå, att vara mammaledig kräver mer av en än att jobba. Nu när Jocke varit hemma 3 månader börjar han förstå vad jag snackade om på min föräldrar"ledighet" :).

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi ja jag skerv till honom på FB att det är INGEN dans på rosor att vara mamma ledig pust men visst är det mysig med,,,,,, va fin hon är Isa,,, hon är ju stora tjejen nu,,, Underbart!!! Kram på er

Lite smått å gott sa...

ja äntligen förstår han hur det är att vara "föräldrarledig" :) Isa har blvit så stor, man fattar det inte själv! kram tillbax

elin sa...

själv tyckte jag att det var som semester att komma tillbaka till jobbet! Nu är man mitt i det igen, trött som stryk ;o)
Kul att du kommit igång med träningen, börjar själv längta efter att få röra på mig och en kropp med mindre "mammahull".

Kram Elin