fredag 9 januari 2009

Jensen here we go!

Jocke var och besökte Jensen igår, där vi fått plats till Isabel. Han fick en bra känsla för dagiset och sålde in det hos mig. Etersom jag var hemma från jobbet idag med (tur i oturen) fick jag följa med till Isabels nya dagis för att skriva på papprena. Jag gillade verkligen lokalerna! Väldigt stort, speciellt för att ligga så centralt. Alla andra dagis som jag besökt här omkring har varit mycket mindre.

Pedagogerna verkade oxå kanon och Isabel älskade stället. Sprang runt och lekta med sakerna. Fick en mycket bra känsla för detta dagis. Vi kommer nog vara mycket nöjda med denna plats! Det känns oerhört skönt!

5 kommentarer:

Camilla sa...

Det låter ju perfekt jag menar alla dagis har nog något man förr eller senare irriterar sig på. Huvudsaken att man får ett första bra intryck. Grattis!

Anonym sa...

Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.

Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.

Hoppas du haft en mysig början på det nya året.

Minaya

Lite smått å gott sa...

Camilla: Tack! Ja det känns skönt! Kan ju hoppas att det inte är en större sak vi kommer störa oss på sen.. :) kram

Minaya: Hej. Kul att du tittade in! Jag tycker oxå att det är kul om man lämnar spår efter sig. Får gå in och kika på din blogg oxå.

Anonym sa...

Skönt att det löst sig med dagis. När är det tänkt att hon ska börja?

Kram Sara

Lite smått å gott sa...

Hon börjar skolas in den 23 feb, i ca 2 veckor, sedan börjar Jocke jobba igen. Vi håller på och kikar hur vi ska jobba, hämta och lämna.. mycket meck det där. Ser fram emot vår nya vardag ändå! :) kram