tisdag 6 januari 2009

Ja då kör vi några dagar till..

Ska man aldrig bli bra? Jag är less på att vara sjuk. Har aldrig varit bra på det, alldeles för rastlös. Men det är bara att bita i det sura äpplet och vänja sig. Det lär ju bli en del sjukdom och vabbande då pluttan börjar dagis snart.

Var in till jobbet igår en sväng, vilket inte var så bra kanske.. Nu värker det i bröst och hals, har hemsk hosta som skär i hela mig och är allmänt hängig. Ingen feber dock. I natt blev även Isa sämre. Har haft lite hosta sen helgen, men nu är det hemskt vad hon låter. Och snoret rinner. Det blev inte mycket sova av för någon av oss 3. Nu sover hon iaf och jag sitter uppkrupen i soffan och surfar lite :)

Jag blir nog hemma imorn oxå.. om inga mirakel sker.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt gumman att det tar tid.. Du kanske bör stanna hemma hela veckan ut, så att du blir riktigt bra. Min förkylning har hållit i sig 14 dagar nu och man/jag vill verkligen bli FRI från det här nu.
Jobbardag i morgon och få se hur det går..:/
Krya på dig.
Kram mam