onsdag 14 januari 2009

Bimbo

Jag har ju lagt till Gynning i min länklista. Jag har funderat tidigare på att läsa hennes blogg, då jag blivit mer nyfiken på henne som person. När jag sett henne i intervjuer har jag ändrat min uppfattning om henne, tycker att det finns en hjärna bakom den stora munnen och det stora håret..

..men jag måste säga att hon är en riktig Bimbo. Har ni kollat hennes blogg? Visst det finns en och en annan text där hon skriver bra, funderingar som hon har, men hon älskar att se sig själv! Ok att hon är modell, kanske säljer hon sig själv (som modell alltså) över sin blogg, min jisses! Hur många bilder kan man publicera på sig själv?!
Gärna med hår stort som ... och plutande läppar. Hmm.. Jag är kluven.

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag älskar Gynnings blogg! Visst gillar hon bilder på sig själv men hon är så skönt osvensk! Du har en utmärkelse hos mig. Kram