söndag 28 december 2008

Hemma!

Det känns jätteskönt att vara hemma igen. Jag tror att Isabel instämmer. Hon sprang runt här och gjorde sig hemmastadd.. verkar lycklig över att vara hemma. Kanske skönt att bara vara med mamma och pappa oxå. Det blir ju väldigt mycket farfar och farmor, och sedan morfar och mormor. Nästan så jag har saknat henne :)

Vi har haft en härlig jul, med mycket gott och fått många fina klappar! Jag och Jocke hann till och med ner och shoppade lite på rean, så vi har lite nytt i garderoben. Vilket vi verkligen behövde! Isabel kunde nästan byta ut hela sin garderob, så mycket fina kläder som hon fått.


Min önskan slog in, på julafton kom snön!


Isabel fick en likadan som hon har av farbror och Tara..
hennes favorite leksak!


Vår julprinsessa, juldag nr 2 i tuna! :)

Nu ska vi njuta här hemma ett par dagar innan vi återvänder till tuna för nyårsfirande hemma hos Fredrick och Elin.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för underbara dagar med er! Så tomt det blev...:/, men jag förstår hur skönt det är för er att "komma hem" - det är det alltid, hur mycket man än trivs hos sina "föräldrar" så har man skapat sig ett eget hem..:)=BÄST!
Vi packar o åker mot Kroken i morgon - något som även jag längtar till - vårt paradis! Njuta o koppla av.
Må så jättegott och sköt om er "lilla familjen".
Mormor önskar er ett riktigt Gott Slut på 2008 och ett GOTT NYTT 2009! Men vi hörs innan förstås.

P&K
Momo
(Tänk att lilla fröken äntligen sa momo;)! - och många härliga trick(flörtade) o miner, hahahaha.... Underbart!
Love you Isabel!)