måndag 26 januari 2009

Ny vecka

Måste skärpa till mig lite. Nu har jag inte uppdaterat min blogg på många dagar, inte heller läst andras som jag vill. Tiden räcker inte till. Men ska försöka stjäla några minuter här och där den här veckan iaf.

Helgen var mysig. Vi har umgåtts med familjen i tuna. Grattat min syster som fyllde 31 år och haft trevligt.

Ny vecka är här och det är bara att kämpa på. Idag har jag måndags huvud. Svårt att komma igång, få flöde i jobbet. Ska värma upp genom att gå och träna nu på lunchen. Det ska bli skönt!

En måndag kvar till dagis sätter igång! Känns som nedräkning. Jocke försöker njuta som bäst av sista veckorna, samtidigt som han nog börjar längta tillbaka lite till jobbet tror jag.. Isabel växer och lär sig nya saker för varje dag. Det nya just nu är att gå på tå. Väldigt roligt tycker lilla fröken :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja en ny vecka o vi tackar för härliga minuter o dagar med er "lilla familjen"! Isa är helt underbar, världens goaste(har nog sagt det många gånger förut - men så ÄR det!) Ja hennes stil när hon trippar på tårna är helt fantastisk:) Vårt lilla charmtroll! Puss på dig! Inte röra o pilla på blommorna utan går fram hukar sig fram o sniffar lite fint på bladen...Myyys!
Ha en sån bra vecka som du/ni kan!
Tack än en gång.
kramis mormor