måndag 10 december 2007

Överraskning

Ibland är det så härligt att bli överraskad. Som när man nyfiken går och väntar på att få hämta ut ett paket på posten.. och inte har någon aning om vad det kan vara eller från vem.

Fick en avi där det stod "bluebox" på..och jag hade för mig att jag hört någonstans att det är en gåva man kan skicka. Och jag hade rätt! Innuti låg ett jättefint inslaget paket från min kompis Sara och hennes kille.

Jättefin present och jättefin tanke! Tack så hemskt mycket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åååå vilka fiiiina tosser! Jättekul att Sara o Ola kom ihåg!
Kram mor

Anonym sa...

Fina tofflor som Isabel fått ja hon blir uppvakad det känns jättehärligt att det är så.

Vi ska åka och titta på en bil i Stockholm på fredag em så vi kanske kommer och gosar en liten stund om vi får när vi ändå är där.

Jag hör av mig.

Stor kram Svärmor/farmor