torsdag 27 december 2007

1 månad

Isabel blev en månad idag. Helt otroligt, det har gått en månad sedan hon föddes på BB Sthlm, en månad sedan jag låg där med stor mage och hade värkar, en månad sedan hon kom in i vår värld. Hon har vuxit och blivit en liten person. Mer medveten om omvärlden, fäster blicken och tycker om kontakten med andra människor.

Bästa är efter jag har ammat henne och hon ligger med ansiktet på min axel (efter rap) och tittar på mig länge och koncentrerat. Pratar (gör lite ljud ifrån sig..) och gör en massa miner. Helt underbart!

Hon har även fått uppleva sin första jul, hos mormor
och morfar. Och som jag förutspådde, hon fick den största julklappshögen såklart :) Första utflykten är gjord och den gick bra. Nu väntar nästa, till Oxelösund, för att fira nyår. Måste säga att det är tur vi köpte kombi..

Isabel är julfin i rött.. och krås på rumpan :)

Här pratar hon med farbror Erik.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad söt hon är! Och vad mycket hår! Ed har tappat nästan allt hår på ena sidan...hm :-)

Anonym sa...

Så söt!!
Undrar just om d kommer bli en rödtott tillslut ;)
Kram på er!