söndag 21 december 2008

Dålig uppdatering

Jag är inte så bra på det här längre, att blogga. Det händer en hel del i vårt liv, men ingen tid för inlägg. Eller läsa andra bloggar. Skäms. Men jag tänkte ta och lägga in ett par nu så ni får lite uppdatering på livet i krillan.

Julen närmar sig och jag njuter för fulla muggar. Älskar jul! Igår kom granen upp, den blev väldigt fin måste jag säga. Jocke gjorde ett bra val av gran. Passar in i vårt lilla näste. Det spelades julmusik, slogs in klappar och bakades filkavring. Nu känns julen i hela kroppen!


Idag ska sista julklappen inhandlas.
Isabel och jag var just ute i parken. Känns som evigheter sedan jag var ute och gungade med henne. Hon gick nästan hela vägen hem från parken i Fredhäll. Vill skjuta på vagnen bakpå. Sötnos.

Vi är ganska trötta idag. Några uppvaknande i natt och sedan upp kl 6. Imorn ker vi till första anhalten i denna julfirande, Oxelösund. Isabel får sova inne hos framor och farfar imorgon :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin den är :))
Kram

Anonym sa...

Jättefin julgran ser ut som er riktig Kalle Anka gran.

Kram Farmor