onsdag 17 december 2008

1 vecka kvar..

Idag är jag trött. Känns som jag tippar när jag står upp. Var redan trött igår, sedan fick vi främmande av Sara och Anders och Isa somnade inte förrän 20.45. Skönt tänkte vi, då sover hon länge imorn... Men icke. Vaken flertal gånger i natt sedan öppna hon ögonen 5,30 och ville inte sova mer! Suck. Så idag får jag sitta med kaffet i hand och knoppa tidigt ikväll.

Snart är julen här. Nedräkning pågår. Jag jobbar till fredag och är sedan ledig i 2 veckor. Ska bli super härligt att ha 2 veckor tillsammans. Längtar nu till helgen då grananen ska kläs, paket ska slås in och julmusiken ska flöda i högtalarna. Jul, jul, strålande jul! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbar känsla! Jag hade julmusik o mys i köket i söndags då bakdoften spreds sig från nybakade saffransbullar och pepparkakor:) mums så gott det va´!

Nu går tiden fort - vi ses snart:)
P&K mam