söndag 23 november 2008

Sleepy sunday

Imorn är det dags att gå tillbaka till jobbet igen. Jag har en hög som väntar. Som säkert allt ska vara klart innan kl 10, helst. Suck. Men så är det att vara sjuk.

Idag är en mindre bra dag. Jag är trött som en alika. Isa har ju sovit dåligt nu flera nätter, och till råga på allt så vägrade min kropp somna om efter blivit väckt kl 3. Mycket i huvudet?? Så jag låg där, vände och vred mig. Somnade om runt halv 6 tror jag. För att få sova 1 tim, innan Isabel vaknade halv 7 och det var dags att gå upp.

Vi stack ner till stan för lunch med Jockes bror och handla lite 1-årspresenter. Det blev lite längre än vi trodde. Så nu sitter vi i soffan med värkande ben (tröttheten som satt sig där?) och svidande ögon. Snart natti natti.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas din vecka blir bra och att resten av familjen "håller sig friska" o får njuta av lite snö o pulka kanske:)
Jag = ledig v
Kramisar - vi ses på tisdag!
Mam

Camilla sa...

Fy vilken natt, hoppas dagen blev bra till slut och att du får sova gott i natt. Är ni friska(re) hoppas det. C