söndag 9 november 2008

Fars dag

Idag har vi firat Jockes första fars dag. Han fick fint kort och 2 paket imorse, av Isabel så klart. :) Hon hade köpt ett par strumpor och ansikts lotion från Lorea´l. Efter storstädning gick vi neråt på kungsholmen och hamnade på fd Creme numera Monaco, för en mysig fika.

Vi har försökt fånga Isabel på vidoe när hon går,
men det är inte lätt! Hon gillar att springa mellan mig och Jocke när vi sitter några meter ifrån varandra på golvet. Och blir superlycklig när hon klarar det! Då ska vi gärna klappa hänerna tycker hon.. ha ha. Sötnos.

Ikväll är vi alla supertrötta och jag har svårt att förstå hur jag ska orka 5 dagar jobb igen. Men har lovat mig själv att bara jobba mina 8 timmar per dag :).

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är det härligt att se när hon stapplar iväg lite vingligt...Det går bättre o bättre - snart springer hon :)
Jag ler o tänker på hennse mimik - o alla hennes uttal - mamma(lite mjukt o fint) "PAPPA" mer skrikandes o en kraftig betoning på P:na:)) Sen tar man henne till kylskåpet o frågar om hon är hungring - då smackar hon ivrigt och säger "namnam" - så sött och såååå förståndig. Hon kommer nog att bli skådis:)

Arbetsveckan kan vi väl hoppas bli "normal", eller vad säger du gumman?(vad nu det är...)

Puss fr mormor o Godnatt!