tisdag 11 november 2008

Mycket nu

Den här veckan händer det mycket. Vi har bokat upp oss fullt. Kul fast jag känner att jag skulle behöva andas lite oxå. Ikväll får jag ta det lugnt.

Igår kväll kom Lina, Mattias och Alexander över på middag. Sista chansen att träffas innna de sticker till Thailand 4,5 månad om en vecka. Min kära sambo lagade till en väldans god lasagne och som vi åt med sallad och ett par glas rött. Jag kommer sakna dem mycket. Och jag kände igår hur kul det är att umgås med vänner som är på samma nivå som vi. Med barn i samma ålder. Vi får hoppas att tiden går fort så vi kan ses snart igen.

Alexander är 2 veckor äldre än Isabel och vi har hängt en hel del under mitt mamma-år. Det skiljer bara 2 veckor mellan dem men Alex är som Isabels storebror. Han har alltid varit en stor kille och sedan ligger han före när det gäller allt. Kan säkert redan prata 30 ord. Han förstår nästan allt och bajsar redan på pottan :)

Ikväll sticker Jocke iväg till Classe och imorn ska vi till Johan och Anna som flyttat in i området för en dryg månad sedan. Ska bli skoj att se hur de har det.

Sedan är det lugnt fram till helgen då det blir centralbadet, middag hos oss och en visit ute i Åkersberga :)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Låter som en rolig men intensiv vecka, kul när man har mycket inplanerat då bara flyger tiden fram. Jag förstår att du kommer att sakna dina vänner det är något speciellt umgås när man har barn i samma ålder, allt blir så lätt. Hoppas du får en superbra vecka.

Lite smått å gott sa...

ja intensivt men kul! Eftersom jag är sliten sedan förra veckan så blir det lite jobbigare. Men snart är helgen här igen, då får vi vila i skift :) Hoppas ni får en bra vecka oxå! kram