måndag 3 november 2008

Galen dag!

Herregud vad denna dag har varit späckad! Jag är så trött att jag är vimmelkantig. Jobbat så svetten lackat, och varit väldigt produktiv. Vill gärna vara överallt samtidigt, skulle behöva 2 skärmar och fyra armar! Sedan var det tok-utförsäljning kl 17. Massa produkter, väskor i högar, skor, accessoarer, wedins, rizzo.. jag fick mig en påse fylld med smått och gott. Mest nöjd är jag med 2 par skinnhandskar, ett par tunna och ett par fodrade.

Sedan fortsatte dagen med afterwork. Johan hade köpt in öl, vin, ost och kex, chips, druvor.. you name it. Vi var både hungriga och törstiga. Konstigt nog fick jag i mig ett par glas.. det trodde jag inte efter lördagens festande :)

Nu är jag hemma igen, mätt av hamburgare i magen och ska snart sussa. Det är en lika stressande dag imorn om inte värre. Men imorn kommer min familj hem!! Kommer längta hem hela dagen. Då ska här pussas!! :)

Inga kommentarer: