söndag 2 november 2008

Länge sedan

En vecka har gått sedan mitt förra inlägg. En galen vecka! Tiden har rusat och jag har inte haft tid för något. Mina sista lediga dagar förra veckan (mån-tis) var jag sjuk. Sedan satte jobbet igång. Där jag håller i ett projekt som har den tightaste deadline'en. Sjukt stressande. Det blev till att stanna över på jobbet på en gång.

I fredags drog vi till eskilstuna. Och som alla andra stockholmare, stack vi under den värsta tiden på eftermiddagen. Vilket resulterade i 1 dryg timmes kö. Med en trött, hungrig och lite småsjuk tjej i bilen. Jobbigt! Vi kom iaf fram tillslut och fick i oss en god middag hos mina föräldrar.

Sedan lämnade vi Isabel hos dem på lördagen och drog in till min syrras lgh i stan. Jocke stack iväg och mina tjejkompisar kom över på lite vin och trevligheter. Kvällen slutade på Hotell statt där vi dansade och hade kul. Natten blev sen. Idag vaknade vi rejält trötta och slitna. Frukost på sylvia och sedan stek hema hos mor och far.

Jag tog tåget hem och lämnade min lilla familj i tuna. :( Jocke och Isabel ska besöka gamla jobbet imorn och umgås med ett par vänner. Måste säga att det är fanastiskt tomt här hemma. Leksaker överallt och saker som påminner om att vi brukar vara 3. Det kommer såklart bli rätt skönt att få sova en hel natt men mycket tomt oxå. Jag vet ju vad som väntar imorn. En stressande arbetsdag, där man hela tiden jobbar mot klockan. Bäst att gå till kojs. Hoppas ni haft en bra helg.

Sov gott!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Förstår att det är mycket och stressigt på jobbet men skönt att du är tillbaka på bloggen. Hoppas du får sova gott. Ha en bra vecka.

Anonym sa...

Hej ville bara säga att det var väldigt roligt att träffas i helgen. Vi dansade som förr och musiken tog oss tillbaka till när vi var 16-17år, kul. Många kramar Maria

Lite smått å gott sa...

Camilla: ja det är kul på jobbet, men lite för mycket stress. Hoppas på att det blir lugnare snart.. Ska försöka uppdatera bloggen lite mer :)

MAria: JA skitkul hade vi!!! :) Måste göras om. Kram vännen