måndag 27 december 2010

Amningsbh?!

Jag letar efter en skön amningsbh som är mer som en topp. Utan massa hårda kanter etc. Jag vill till exempel kunna använda den nattetid. Just nu använder jag enbart linnen, för jag inte har någon bekväm bh. Det funkar ganska bra men lite trött på att ha linnen jämt. Och dessutom är det lite dåligt stöd när de inte är tighta nog :) Har ni några tips? Verkar finnas en hel del på nätet, men hur vet man om den är bra när man inte får testa? Tittade på den här från Medela som verkar grymt skön, men vet inte om någon återförsäljare säljer den?! Någon som testat?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fantastiskt fina tjejer ni har med väldigt fina namn.
Önskar Er 4 Gott Nytt år !
Kramar Ewa Boxner

Lite smått å gott sa...

Tack så mycket! :) Hoppas ni haft en härlig jul! kram

Anonym sa...

Jag kör medHM's mjuka amningsbehåer på natten. Mjuka i bomull, en vit och en svart för 199 kr. Kanske kan va nå?

Lina sa...

Hm och lindex har linnen. Tycker lindex är bättre. Åhléns har schysst mjuk bh för 150 pix :)

Lite smått å gott sa...

tack för tips, ska genast kolla det! Har kört en del med amningslinnen, det funkar ju!