måndag 17 maj 2010

Vår och sommar

Äntligen är den här, värmen! Vi hade en härlig helg, med kalas i trädgården. Fick många fina saker och vi hade en jätte trevlig eftermiddag.

Isabel blev ju såklart sjuk när helgen kom. Halsfluss, tonselit (virus). Men hon piggade på sig ganska bra under helgen och imorn blir det dagis igen! Hon verkar stortrivas att bo så här, springer ut och in på baksidan och leker i trädgården. Myser.

Idag har hon och pappa Jocke varit ute och donat hela dagen. Vi har planterat 2 st klematis och hosta som vi fick av svärmor och
svärfar. Imorn ska jag plantera luktärtor. Jag trivs med det här livet i vårt lilla radhus. Nu kommer äntligen den säsong vi längtat efter, då vi får njuta fullt ut!

Idag när jag kom hem var grillen varm och korven lades på. Bara att slå ner rumpan på altan och äta grillad korv, mysa och busa med min trollunge och njuta av en fin kväll efter kontorsarbete.

1 kommentar:

mam sa...

Ja NU är nog våren här för att stanna(hoppas vi) Jag förstår din känsla o att bara få komma hem till en "varm grill".... såååååååååå mysigt! Å vi åt ute på altan innan tårtan bakades till i morgon;)
Krama familjen så ses vi förmodligen på fredag när jag(ev pap)hämtar Isa.

Kram kram