tisdag 25 maj 2010

Nu är jag lugn

Idag har jag varit på gynundersökning. Fick tag i en tid på UroGyn på Humlegårdsgatan. Jag märkte att jag var lite spänd och nervös på vägen dit. Ville bara se att allt var ok!

Jag fick börja med att kissa. Och sedan tittade han att blåsan var tömd, vilket dne var. Allt annat såg ok ut. Livmoder, moderkaka och lilla bebisen :) Jag fick se den, hur den låg där och rörde på sig. Jag blev alldeles upprymd! Det var så skönt att höra att allt var ok. Han hade ingen förklaring varför det blev så där förra veckan. Förhoppningsvis bara något tillfälligt som inte kommer tillbaka. Efteråt märkte jag hur spänningar släppte. Jag hade nog oroat mig mer än jag trodde.

Nu ser jag fram emot CUB test på fredag, då vi ska få se vår lilla knodd i magen. :)

1 kommentar:

mamma sa...

Härlig känsla! Både att allt var ok att du fick se den lilla/e - mys! Allt kommer att bli så bra så bra ska du se.
Kram o godnatt Mam