tisdag 4 maj 2010

Det gick sådär..

Jaha, så gick det en vecka till då. Jag var visst inte så bra på det här som jag trodde, nya tag.. Men jag ska försöka iaf :)

Just nu är det tuff period på jobbet med en lookbook med nästa säsongs produkter inför vår pressdag den 20 maj. Tryckdeadline på fre. Gah! Men än så länge har det gått ganska bra :)

Sedan ligger jag efter med sömnen sedan förra veckan. Dumt. Nu är det inte Isabel jag kan skylla på, utan mig själv. Kan ligga vaken i timmar i sängen, försöker med allt! Igår gick jag till sängs 19,15, tillsammans med Isabel. Det var väldigt skönt! Snart dags för sängen igen. Hinner bara med att jobba, komma hem och äta och sedan gå och sova. Inte undra på att helgerna blir så otroligt viktiga! Önskar jag kunde gå ner i tid, vara en sån mamma som hämtade kl 15 och hade massa skön tid tillsammans med min lilla tjej. Men men..

Nu är det fokus 30 års kalas oxå. Bara en vecka kvar, sedan är jag på andra sidan 30-talet :). Det blir släktkalas den 15e och partaj den 22a. Det ser jag fram emot!

3 kommentarer:

mam sa...

Tiden går fort - man hinner inte riktigt, men tänk positivt, så går allt smidigare;)♥
tack för timmarna med er, hämtning av Isa på dagis o en prommis hem - underbart! Natt o lämning - myyyys♥
Ses på söndag gumman Kram

http://stengeltjejen.blogg.se sa...

Jag jobbar ju 75% SÅÅ nice,,, bra tider för det mesta,,, men jag tycker inte jag hinner iaf,,, stress stress HELA tiden,,, Kramis

Lite smått å gott sa...

Mamma: ja positivt tänkande :)

Fia: Önskar jag jobbade 75% oxå, men skulle väl säkert känna mig stressad även då precis som du säger.. Man vill så mycket! :) kram